תיאום רכיבת התנסות

    מה סוג הברומפטון שמעניין אותך?

    מה המטרה?

    השאר.י פרטים ונחזור אליך בהקדם:

    מתי לחזור אליך?

    אופני ברומפטון במהדורות מיוחדות

    לוגו

    אופני ברומפטון במהדורות מיוחדות

    יוצאות מידי שנה, השלדה והקיפול המקוריים כמובן עם אבזור וחלקים ייחודיים

    Brompton X Chpt3 V3

    השלדה הקדמית בגוון האדום ועכשיו בשילוב גימור אפור כסוף וגרפיקה חדשה, מפרט המיועד לרוכבים הדורשים מהירות, ביצועים גבוהים ותכונות ייחודיות. אוכף חדש' גריפים של Ergon וצמיגי כביש One 35 של שוולבה. תצורת טיטניום S6.  

    Brompton Explore

    מוכנים לבריחה מהעיר? המהדורה הזו תוכננה עבורכם. ה-Explore מעניקים לכם תנוחת רכיבה רגועה ומערכת הילוכים המותאמת להקלה בעליות. מגיעים עם אבזור משלים ויחודי הכולל תיק טיולים קדמי גדול, תיק אוכף, טולקיט, שתי פנימיות, חישורים, צמיגי RACER דופן חומה מתקפלים ועוד אחד ספייר, מגיני בוץ שחורים, אוכף ברוקס קמביום, רפידות בלם, חוליית שרשרת לתיקון מהיר, גריפים צהובים וצביעה ייחודית בהשראת הטבע והנוף.

    Brompton X Chpt3

    משמרת את האסתטיקה של קודמתה, עם השלדה הקדמית בגוון האדום ועכשיו בשילוב גימור שחור בעל מרקם, מה שהופך את האופניים ליותר תכליתיים מהמהדורה השחורה. מפרט המיועד לרוכבים הדורשים ביצועים גבוהים ותכונות ייחודיות. אוכף וגריפים של Fabric וצמיגי כביש One של שוולבה. מסופק בגרסת S וטיטניום בלבד.  

    Nine Streets

    הושקו לציון פתיחת חנות ברומפטון ג'נקשן שבאמסטרדם. הייחוד הוא בצביעה ומיזוג של גווני לכה, אדומה וכחולה שמבוצע בתהליך ידני, המשאיר גימור ייחודי לכל זוג אופניים מהסדרה. כל כך ייחודי שאין שני זוגות אופניים זהים. מגיעים עם דינמו ומערכת תאורה.

    Black Edition

    אופני המהדורה השחורה מגיעים עם חלקים בשחור ולא בגוון הכסוף הרגיל. הגימור השחור מספק חוויה ואווירה יותר עירוניות. חיי הלילה של העיר היוו את ההשראה שמאחורי המהדורה הזו. בכל שנה יוצאת גרסה מעודכנת.

     

    Nickel Edition

    מהדורה מרהיבה בגימור ייחודי של ציפוי ניקל בעובי 50 מיקרון; המראה מייצר השתקפויות המודגשות עם הרכיבים המנוגדים בגוון שחור. זמין בגירסאות פלדה וטיטניום ואבזור מובנה.

    Brompton X Barbour

    כמו ברומפטון, Barbour הוא מותג מורשת בריטי על זמני. הוא מוכר בזכות סגנונו הייחודי, החדשנות והשימושיות שבמוצריו. שיתוף הפעולה הביא להתגשמות של אופניים במהדורה מוגבלת. עם האופניים הושקו מגוון פריטי לבוש ייחודיים ואפנתיים לרכיבה עירונית. 

    NYC Edition

    ברומפטון בשיתוף פעולה עם שרה קאנר מניו יורק. מהדורה שעיצובה מתכתב עם מותג האופנה VESPERTINE NYC, המתמחה בעיצוב פונקציונלי עבור רוכבי אופניים. העיצוב כולל עיטורים מחזירי אור, תיק ייחודי, גריפים ERGON, קראנק מטאלי ירקרק ואוכף תואם. במהדורה זו יוצרו רק 1500 זוגות אופניים – אזלו.