תיאום רכיבת התנסות

    מה סוג הברומפטון שמעניין אותך?

    מה המטרה?

    השאר.י פרטים ונחזור אליך בהקדם:

    מתי לחזור אליך?

    אופניים בהזמנה אישית – BSPOKE

    לוגו

    אופניים בהזמנה אישית - BSPOKE

    כל זוג אופני ברומפטון יכול להיות מיוצר ומותאם על-פי בקשות מיוחדות, כדי שתוכלו לרכוב על אופני החלומות שלכם.

    חוויית ה-B-SPOKE

    כדי שהאופניים יהוו פתרון תחבורה אישי, הם חייבים לענות לצרכים שלך!

    כל זוג אופני ברומפטון יכול להיות מיוצר ומותאם על-פי בקשות מיוחדות, כדי שתוכלו לרכוב על אופני החלומות שלכם. אצלנו תינתן לכם האפשרות וההזדמנות להתחדשות מיידית באופני ברומפטון. 

    אופני ברומפטון בעיצוב אישי הינם חשובים מאחר שלכולנו צרכים שונים, והצרכים של המטייל בעולם שונים מאלו של הרוכב העירוני, לכן פיתחנו מספר רב של אפשרויות בחירה; מתנוחת הרכיבה, ההילוכים, אוכפים וסבל, מגיני בוץ וצמיגים ואפילו רכיבים קלי משקל. הכל כדי שהברומפטון שלכם יהיו הנכונים ביותר עבורכם ועבור סגנון הרכיבה המועדף עליכם. ייתכן שתעדיפו את הפונקציונליות של הילוכי הציר ושל מגני הבוץ ותחיו בשלום עם המשקל הנוסף; ייתכן גם שתעדיפו את הייחודיות של שילוב צבעים נדיר או את הפרקטיות שבתיק נלווה – הבחירה היא בידכם!

    אופניים בהתאמה אישית יעצימו את החיבור החזק לברומפטון שלכם. כל שעליכם לעשות זה להגיע אלינו לג‘נקשן בתל אביב, ועל-ידי ייעוץ והכוונה ומערכת מתוחכמת, תוכלו לייצר לעצמכם בדיוק מירבי את האופניים בשילוב הצבעים שמושך אתכם, תבחרו איזה כידון יותר מתאים לסגנון הרכיבה שלכם מתוך 4 אפשרויות, וכמה הילוכים תרצו – שניים? שלושה? או שישה? ומה לגבי מגיני בוץ? עם או בלי? ואפילו סבל אחורי או תיק קדמי שיקי ומעוצב של ברומפטון שתוכלו לחבר ולנתק בקלות כדי לרכוב חופשיים. ובקיצור, מה שתרצו! תוכלו לבחור מתוך המגוון הגדול שקיים בג‘נקשן תל אביב תוך אפשרות להתאמות מסויימות ושינויים בהתאם לצרכים ולטעם שלכם. תוכלו לאסוף את אופני ה- B-Spoke שלכם במהלך היממה הקרובה! כל זוג אופני ברומפטון מיוצר במפעל ברומפטון בלונדון בעבודת יד קפדנית עם תו איכות כדי שיהיו מותאמים לכם בדיוק לדרישות והצרכים שלכם! כל אלה הופכים את אופני ברומפטון לאידיאליים לחיים בעיר.

    דגם M שישה הילוכים, גימור לכה שקופה​

    דגם M שישה הילוכים, גימור לכה שקופה

    דגם M שישה הילוכים, גימור לכה שקופה

    דגם M שישה הילוכים, Black Edition לכה שחורה